به نام خدا!

سلام....!

دیروز داشتم توی چند تا سایت میگشتم که به این موضوع برخورد کردم!

من روی ماژول NodeMCU فلش کرده بودم. بنابراین رفتم دنبال ربات تلگرام سازگار با NodeMCU. یکی هم پیدا کردم که خیلی کامل بود ولی نتوستم بریزم روی ماژول.

اینبار رفتم سراغ آردوینو و طبق آموزش زیر از robouav پیش رفتم و آردوینو رو روی برد رختم!

حالا باید یه ربات تلگرام بسازید! اینبار با سایت سیسوگ همره میشیم این دو مطلب رو بخونید: کلیک کنید  و کلیک کنید

و آخریش هم از سایت الکترولب هست کلیک کنید

حالا دیگه همه چیز تموم شد!

برای مثال های بیشتر میتونید توی کتابخانه ای که نصب کردید در آدرس زیر مثال های بیشتر رو کامپایل کنید و آپلود کنید!

C:\Users\ali\Documents\Arduino\libraries\UniversalTelegramBot\examples\ESP8266

یوزرنیم خودتون رو به جای ali بنویسید.

همه این مطلب از سایت های دیگه کپی کرده بودم! (با آدرس) چون دیگه اونا توضیح دادن من گفتم از اونا استفاده کنید (عوض اونا یه ثوابی بردن)

من فقط گرد آوری کردم

موفق باشید

فعلا

یا علی مدد...!