سلام.

علی فلاح هستم. متولد 1378 الان که دارم درباره خودم مینویسم سال سوم دبیرستان رشته ریاضی ام! متولد شهر کاشان در استان اصفهان هستم!

سعی من همیشه این بوده و هست و انشالله خواهد بود که بتونم به وطنم به مردم کشورم به رهبرم و... خدمت کنم و بتونم روز های شاد و لذت بخشی رو براشون ایجاد کنم.

من معتقدم که هر کاری که آدمی بخواد انجام بده از دستش بر میاد و هیچ کاری نیست که قصد انجامش رو داشته باشی و نتونی انجامش بدی!

باید حواسمون باشه که یه وقت یادمون نره که همه ما بنده ی خدای یکتا هستیم و تا یه اتفاقی افتاد نباید دیگه خدا رو بنده نباشیم! (بلکه این خداست که اون جایگاه و مقام و... رو به ما میده)

عاشق کشورم، رهبرم، مردم کشورم هستم، عاشق انقلاب و اسلام هستم! با وجود اینکه میدونم خیلی جاها هم مشکلاتی داریم و این خود ماییم که باید اونارو برطرف کنیم!

منتظر ظهور آقا و سرور کائنات حضرت حجت هستیم و انشالله که برای ظهور موفور السرور ایشان تلاش میکنیم..!

اللهم عجل لولیک الفرج

انشالله موفق باشید...!

یا علی مدد...!

 

 

---------------------------- جدید -------------------

 

(امروز ۷ تیر ۱۴۰۱)‌ متن بالا چیزی هست که من ۵ سال پیش نوشته بودم موقعی که ۱۷ سال داشتم. الان که ۲۱ سال دارم نظراتم با مطالب گفته شده در بالا متفاوت هست اما برای اینکه همیشه یادمان باشد ما چه مسیری را طی کردیم که الان اینجاییم متن بالا را حذف نمیکنم.

من هنوزم عاشق کشورمم عاشق مردمم هستم عاشق اسلامم اما دیگه عاشق انقلاب نیستم نظراتم در مورد انقلاب عوض شده و به این فکر میکنم شاید مسئولان و حکومت میتوانست شرایطی بهتر از اینی که هست برای مردم ایجاد کنه دلار ۳۰ هزار تومن کمر مردم رو شکست و گرونی روزانه دست از سر ملت بر نمیداره :(