به نام خدا

سلام!

خواستم یه برد برای میکرو STM8S003F3P6 بزنم که دیدم توی آلتیوم کتابخونه ای برای STM8S نداریم!

بعد از سرچ کردن چیز خاصی پیدا نکردم به جر این سایت که خداروشکر کارم با این سایت راه افتاد!

خیلی سایته خوبیه میتونید قطعاتتون رو توش سرچ کنید تا براتون بیاره! من رایگان دانلود کردم نمیدونم پولیه یا نه!

یه بار دیگه آدرسش رو اینجا میزارم!

https://www.snapeda.com

میتونید قطعات مورد نیازتون رو سرچ کنید و برای نرم افزار مورد نظرتون دانلودش کنید!

اونی که من برای STM8S003F3P6 دانلود کردم رو میتونید از لینک زیر دانلود کنید!

دریافت
حجم: 19.8 کیلوبایت

برای لینک اصلی هم برید توی این سایت!

فایلی که دانلود میکنید با فرمت .lia هست که برای اینکه به آلتیوم بیاریدش باید import کنید!

آموزشش رو اینجا داده! باید فیلتر شکن داشته باشید چون فیلمش از یوتیوب هست!


مشکلی که برای من توی import فایل بوجود اومد این بود که وقتی به مسیر File -> Import Wizard میرفتم صفحه خالی نشونم میداد!

که خداروشکر اونم حل شد! اگه شما هم چنین مشکلی دارید به این سایت برید و قسمت زرد (کمرنگ) رو بخونید! 

حالا من متنشو براتون میزارم که راحت باشید!

به قسمت زیر برید!

DXP » Extensions and Updates

اون قسمت DXP منظورش همون تب کناری File هست! بعد در صفحه باز شده به Installed  برید!

بعد اون سمت راست بالا نوشته Configure  روش کلیک کنید! بعد صفحه ای مثل زیر میاره! من در اینجا P-CAD رو تیکش رو زدم شما همه رو بزنید!


بعد برید بالا و گزینه سمت راست بالا رو بزنید! اونوقت یه چیز میاد و فایل مورد نیاز رو دانلود میکنه!

حالا که به imprt Wizard برید میبینید دیگه خالی نیست!

حالا میتونید طبق آموزشی که توی یوتیوب بود پیش برید و فایل lia رو توی آلتیوم باز کنید!

امیدوارم مفید بوده باشه!

موفق باشید

یا علی مدد..!